Saturday, June 25, 2011

Mide Bulantısı

Uyarlamalar beni kaşındırıyor.
Bu kadar açık ve net.

Farklı mecraların farklı icra yöntemleri olduğunun farkındayım. Ama umrumda bile olmayabiliyor. Orijinal eseri seviyorsam, hele de "fan" isem; neredeyse kelime uyumu arıyorum. İsteyerek yapmıyorum, otomatikman oluyor. Gerçekten.

Game of Thrones bir HBO dizisi. Büyük ve önemli bir prodüksiyon, ki bunun önemini anlatmakla bitiremem. Sayısal olarak doğrulayamam ama şu ana kadar ki en büyük dizi yapımlarından olduğuna eminim.

Peki kitapların yazarı pek çok bölümde yapımcı ve senarist iken, uyarlamayı beğenmemek benim neyime?

Ama Loras ve Renly arasında ki sahne resmen içimi darlıyor ("Not that there's anything wrong with that."). Tyrion ve Tywin Lannisterlar'ın karakterler de ona keza. Hadi bunlar nispeten büyük farklar, ama Khal Drogo'nun niçin sakalı var ki?
Problemli ve takıntılı olduğum bilgisi yeni değil.

Bu senenin dizisi orası kesin!
Kitapları okumayacaksanız izlenebilecek iyi dizilerden biri. Okumuş ve benim gibi takıntılı biri bile olsanız "Wall"u bütün haşmetiyle görebilmek için bile değer...

wat r u doing stahp

No comments: